Iklan Kerja Kosong Segera Terkini Di Kerja Kosong Segera Terkini Di Dewan Bahasa dan Pustaka Cawangan Kelang & Sabah - Iklan Kerja Kosong Segera Terkini Di Malaysia

Breaking

BANNER 728X90

Ahad, 16 April 2023

Iklan Kerja Kosong Segera Terkini Di Kerja Kosong Segera Terkini Di Dewan Bahasa dan Pustaka Cawangan Kelang & Sabah

 




Iklan Kerja Kosong SegeraTerkini Pada Tahun 2023 Dewan Bahasa Dan Pustaka. Sangat sesuai kepada mereka yang sedang mencari pekerjaan dan berminat untuk membuat permohonan jawatan kosong terkini yang ada tertera pada halaman Myekerjaya


Untuk Makluman penting yang perlu Anda ketahui, pengambilan jawatan kosong ini telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong yang kami iklankan. Sila pastikan anda akan membaca maklumat jawatan, syarat-syarat serta kelayakan yang dikehendaki dengan teliti sebelum mengemukakan sebarang permohonan bagi jawatan kosong ini.


Permohonan Terkini Kerja

1. PERANCANG BAHASA S41
2. PENOLONG PEGAWAI TADBIR N29
3. PEMBANTU TADBIR P/O N19

--------------------------------------------------------

Min Kelayakan: SPM / STPM / Diploma / Ijazah

Nama Majikan: Dewan Bahasa Dan Pustaka

Tarikh Tutup Permohonan: 30 April 2023 

Kekosongan Jawatan Terkini: Pelbagai Kekosongan Ditawarkan

Untuk Membuat Permohonan, Sila Rujuk Pautan Berikutnya


Untuk makluman anda, permohonan jawatan kosong Jawatan Kosong Terkini UTHM
Calon juga wajib mengisi maklumat yang lengkap merangkumi maklumat tentang peribadi diri anda serta memastikan untuk turut memuat naik resume terbaru pemohon dan sila sertakan dokumen sokongan berkaitan kelebihan anda dan pengalaman.
Sila kemukakan permohonan anda melalui portal atas talian UTHM Malaysia seperti yang diberikan pada point kelima.
Haruslah calon yang berkelayakan sahaja akan dipanggil untuk sesi temuduga dan permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan dalam tempoh tiga (3) bulan adalah dianggap tidak berjaya:

Untuk membuat maklumat lanjut & syarat-syarat kelayakan jawatan ini, sila klik pada pautan berikut Permohonan


Keperluan Kerja & Kelayakan Untuk Memohon

Anda mestilah adalah merupakan calon yang memiliki kelayakan dengan kelulusan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (PMR, SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah di pelawa bagi mengisi kekosongan jawatan yang dinyatakan di atas. (Sila rujuk syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)

Kelebihan Calon & Lain - lain

Kemas
Berpengetahuan am
Mempunyai ciri-ciri kepimpinan , Disiplin , Dan Cepat Belajar (kelayakan permohonan di bawah)

Manfaat-Manfaat Di Tempat Kerja

Untuk Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
Untuk EPF,EIS & SOCSO
Untuk Cuti Tahunan
Untuk Cuti Sakit dan lain-lain (Sila rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)



Cara-cara Membuat Memohon Kerja

Bagi Membuat Permohonan kerja kosong terbaru di atas boleh dilakukan secara online/ atas talian. Sila ikuti arahan seperti di bawah.
Klik pada pautan “Permohonan” di atas, kemudian rujuk pada maklumat permohonan, syarat ditetapkan serta tarikh tutup permohonan jawatan tersebut.
Untuk mereka yang membuat permohonan untuk kali pertama, pemohon hendaklah mendaftar terlebih dahulu (sekiranya diperlukan) sebelum melakukan pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.
Calon Pemohon juga Wajib untuk mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenarai pendek akan dipanggil temuduga. Semoga berjaya!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan